-> Dar giliau paliesti mokinius pristatant toksiškų santykių pasekmes.

1. Mokiniai išgirsta tikrą moters liudijimą, kaip ji buvo sužeista toksiškų santykių.

2. Mokiniai reflektuoja išgirstą liudijimą.

3. Mokiniai išgirsta dar vienos merginos liudijimą apie toksiškų santykių pasekmes.

4. Mokiniai reflektuoja antrąjį išgirstą liudijimą.

5. Mokiniai susipažįsta su 10 priežasčių palaukti (lytinių santykių) ir išsirenka sau aktualius argumentus.

6. Mokiniai reflektuoja savo savijautą ir pamokoje įgytą patirtį, pažymėdami, kas jiems buvo naudinga.

Šiandien bus labai subtili tema, tad tikiuosi iš jūsų atvirumo ir jautrumo. Šiandien jums parodysiu du išskirtinius video man labai brangių merginų, kurios sutiko TIK SU JUMIS pasidalinti savo gyvenimo patirtimi draugystės srityje. Labai prašau, šių video niekam neplatinti, nes tai nėra vieši video.

TAVO NUOMONĖ APIE VIDEO Nr. 1

Kaip tu jautiesi išgirdęs šią istoriją? Iš „jausmų rato“ išsirink 3 žodžius ir juos parašyk. ARBA kokios mintys tau kyla, parašyk.

Ką tu norėtum pasakyti šiai video kalbėjusiai moteriai?

.

Peržiūrėk SKAIDRES „10 priežasčių palaukti“.

Papildyk arba išsirink 3 tau svarbiausias.

Loader Loading…
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Atsisiųsti [90.26 KB]

TEMOS PAPILDYMUI: Ištrauka iš R. Pagojaus knygos apie „Skudurinę meilę“ (65 p.):

SKUDURINĖ MEILĖ
Ko gero, visi pažįstame bent vieną porą, gyvenančią „susimetus skudurus“. Tokią
sąjungą galėtume pavadinti ir kitaip: partnerystė, kohabitacija, sugyventiniai. Vargu ar galėtume šį
reiškinį pavadinti nauju. Bent jau Vakarų pasaulyje jis tikrai nėra naujas ir neištyrinėtas. Sociologai
seniai pastebėjo, kad pasaulyje ir Lietuvoje laisvėja požiūris į šeimą, vis dažniau abejojama
santuokos institucija ir pasirenkamas bendras gyvenimas nesusituokus. Ar tikrai „skudurų
susimetimas“ yra alternatyva šeimai? Kokie galimi tokio gyvenimo padariniai?
Psichoterapeutas Gintautas Vaitoška skiria dvi santuokos neišlaukiančių porų grupes:
tuos, kuriems intymus gyvenimas iki santuokos – nieko tokio, ir tuos, kurie taip gyvena, nes yra
„tvirtai nusprendę susituokti“. Ką turėtų suprasti ir pirmieji, ir antrieji?

TEMOS PAPILDYMUI : Apie nesantuokinių lytinių santykių žalą

1. Kurios PRIEŽASTYS PALAUKTI (iš skaidrės) tau pasirodė vertingos? (1 taškas)

2. Ką tu galvoji apie „pagyvenimą kartu“ draugystės etape? Atsakymą argumentuok. (1 taškas)

3. Kurie iš šių tau atrodo tikrai labai DIDELI „pagyvenimo kartu“ MINUSAI?

  • kai kyla konfliktai poros nenori jų spręsti, nes bijo išsiskyrimo (juk ir ėjo gyventi tam, kad pasibandytų ar nesipyks);
  • sulėtinamas gilesnis įsipareigojimas vienas kitam, nes vaikinas ilgai jai nesiperša (o ji juk jam VISKĄ atidavė);
  • realiai gali pastoti, gali gimti vaikai, kurie po to neturės šeimos….;
  • tokie santykiai pagrįsti abipuse (prekybine) nauda „aš tau – tu man“ (pvz. mergina gauna finansinį išlaikymą ir emocinę paramą, o vaikinas – dažnus lytinius santykius ir “šeimininkę namuose”);
  • be proto PRISIRIŠAMA vienas prie kito, nespėjus giliau pažinti asmens, su kuriuo aš pradedu savo šeimyninį gyvenimą;
  • sumažėja pagarbos merginai iš vaikino pusės, nes ji lengvai jam „pasidavė“;
  • vaikinas netenka progos siekti merginos (ilgiau) ir taip ugdyti savo vyriškumą, gebėjimą susivaldyti dėl kito gėrio ir prisiimti atsakomybės už savo poelgius;
  • nėra pilno tarpusavio pasitikėjimo ir emocinio saugumo santykiuose (nes jie nusprendė vienas kitą pabandyti, netiks, bus kitas…);
  • kita… įrašyk.

4. Kas, tavo manymu, pastato tvirtą pagrindą santuokai ir šeimai? Pasirink tuos teiginius, kuriems pritari:

  • stipri besitęsianti aistra;
  • sėkmė – kokį parnerį pasirinksi;
  • gyvenimo aplinkybės – kaip susiklėsto gyvenimas – patys nieko nulemti negalime;
  • investicija į savo charakterį ir jo ugdymą iki vestuvių ir po jų;
  • pastangos sukurti tvirtą draugystę ir pagarbą vienas kitam;
  • poros pasaulėžiūros ir vertybių, prioritetų suderinimas;
  • susivaldymas nuo lytinių santykių iki santuokos, kad išmoktume susivaldyti ir pažintume vienas kitą giliau (nes kai sugulame, apie charakterio subtilumus žinoti nebe taip įdomu);
  • kita… įrašyk.

5. Kas tau pamokoje patiko (argumentuok) arba kas tau pamokoje nepatiko (argumentuok)? (2 taškai)

6. Kaip jautiesi po pamokos? Iš „jausmų rato“ išsirink 3 žodžius. (1 taškas)

Nuotolinė pamoka su Google Forms

J. Casterman “MEILĖS SANTYKIAI. Ar sėkmė įmanoma? Norintiems mylėti ir būti mylimiems”, 2014